Alles over je serviceabonnement

Met een serviceabonnement van Eneco in Huis houden onze monteurs je apparaten in topconditie. Is er toch iets aan de hand? Je kunt dag en nacht op ons rekenen. Op deze pagina vind je handige informatie over je abonnement.

Het eerste onderhoud,
stap voor stap

Heb je een nieuw abonnement afgesloten en kennen we je apparaat nog niet? Dan komen we binnen 3 maanden bij je langs voor een gratis eerste onderhoudsbeurt.

  • 1
    We controleren je installatie

    De monteur bekijkt je apparaat uitgebreid. Kunnen we veilig werken? Is het apparaat goed geïnstalleerd? Is het technisch in orde? En is er geen achterstallig onderhoud?

  • 2
    Is iets niet in orde of is er achterstallig onderhoud?

    Dan moeten we dat eerst herstellen. Die kosten betaal je zelf. Natuurlijk overleggen we vooraf. Als we het probleem niet kunnen verhelpen, dan nemen we je apparaat niet in onderhoud. Je krijgt dan je al betaalde abonnementsgeld terug.

  • 3
    We voeren het onderhoud uit

    Is alles in orde? Dan doet de monteur meteen de eerste onderhoudsbeurt.

  • 4
    Is je apparaat geïnstalleerd door Eneco of Eneco in Huis?

    Dan kennen we je apparaat al en is deze eerste onderhoudsbeurt niet nodig.

Zo werkt onderhoud

Afhankelijk van je abonnement voeren we elk jaar of elke twee jaar onderhoud uit. Soms duurt het iets langer of korter. We plannen je onderhoud namelijk op hetzelfde moment als andere mensen in de buurt. Je krijgt een maand van tevoren een e-mail waarin staat wanneer we langskomen. Dus je hoeft hiervoor zelf niets te doen.

Komt de monteur langs voor een storing? Dan doet die vaak meteen ook het onderhoud. Slim, want dat scheelt een apart bezoek.

Storing? We staan dag en nacht voor je klaar

Veel storingen kun je zelf oplossen via onze storingspagina. Ook als je niet zo technisch bent. Kom je er niet uit? Bel ons op 088 – 895 5000. Wij zijn 24/7 bereikbaar.

Goed om te weten: Heb je een storing voordat we je eerste onderhoud hebben uitgevoerd en je apparaat niet door ons is geïnstalleerd? Dan betaal je wel arbeids- en materiaalkosten, maar nooit voorrijkosten.

Wat is er inbegrepen bij mijn abonnement?

Hieronder zie je alle abonnementen van Eneco in Huis in één overzicht. Zo zie je snel hoe vaak er onderhoud plaatsvindt en wat er wel of niet is inbegrepen.

Inhoud

Basis

Extra

Compleet

Onderhoudsbeurt

Elke 2 jaar

Elke 2 jaar

Elk jaar

Voorrijkosten (bij storing & onderhoud)

Monteurskosten bij onderhoud

Monteurskosten bij storing

Materiaalkosten inbegrepen

Tot € 150 per jaar

Tot € 500 per jaar

Voorwaarden

Bekijk de voorwaarden 

Bekijk de voorwaarden 

Bekijk de voorwaarden 

Hoe weet ik welk serviceabonnement ik heb?

Je vindt dit terug in de contractbevestiging, op je facturen of in de incasso-omschrijving. Kun je het niet vinden? Neem gerust contact met ons op. We zoeken het direct voor je op.

Soms komt een partner-monteur bij je thuis

Zo besparen we kilometers en zijn we sneller bij je. Al onze partners zijn gecertificeerd en werken volgens onze eisen.

Onze regionale partners:

  1. Collectief Onderhoud

  2. ASN Installaties

  3. BSI Breda

  4. Gasservice Kennemerland B.V.

  5. Guidion

Goed om te weten: onze partners nemen rechtstreeks contact met je op om een afspraak te maken.

Veelgestelde vragen

Onze contactgegevens

Bel ons op 088 – 895 5000

Op werkdagen tussen 08:00 en 16:00.
Bel nu

Stuur een e-mail naar info@enecoinhuis.nl

Stuur ons een e-mail voor gedetailleerde vragen. We reageren binnen een week.
Stuur ons een mail