&w=3840&q=75)
Alles over je serviceabonnement
Met een serviceabonnement van Eneco in Huis houden onze monteurs je apparaten in topconditie. Is er toch iets aan de hand? Je kunt dag en nacht op ons rekenen. Op deze pagina vind je handige informatie over je abonnement.
Het eerste onderhoud, stap voor stap
Heb je een nieuw abonnement afgesloten en kennen we je apparaat nog niet? Dan komen we binnen 3 maanden bij je langs voor een gratis eerste onderhoudsbeurt.
- 1We controleren je installatie
De monteur bekijkt je apparaat uitgebreid. Kunnen we veilig werken? Is het apparaat goed geïnstalleerd? Is het technisch in orde? En is er geen achterstallig onderhoud?
- 2Is iets niet in orde of is er achterstallig onderhoud?
Dan moeten we dat eerst herstellen. Die kosten betaal je zelf. Natuurlijk overleggen we vooraf. Als we het probleem niet kunnen verhelpen, dan nemen we je apparaat niet in onderhoud. Je krijgt dan je al betaalde abonnementsgeld terug.
- 3We voeren het onderhoud uit
Is alles in orde? Dan doet de monteur meteen de eerste onderhoudsbeurt.
- 4Is je apparaat geïnstalleerd door Eneco of Eneco in Huis?
Dan kennen we je apparaat al en is deze eerste onderhoudsbeurt niet nodig.
Zo werkt onderhoud
Afhankelijk van je abonnement voeren we elk jaar of elke twee jaar onderhoud uit. Soms duurt het iets langer of korter. We plannen je onderhoud namelijk op hetzelfde moment als andere mensen in de buurt. Je krijgt een maand van tevoren een e-mail waarin staat wanneer we langskomen. Dus je hoeft hiervoor zelf niets te doen.
Komt de monteur langs voor een storing? Dan doet die vaak meteen ook het onderhoud. Slim, want dat scheelt een apart bezoek.
&w=3840&q=75)
Storing? We staan dag en nacht voor je klaar
Veel storingen kun je zelf oplossen via onze storingspagina. Ook als je niet zo technisch bent. Kom je er niet uit? Bel ons op 088 – 895 5000. Wij zijn 24/7 bereikbaar.
Goed om te weten: Heb je een storing voordat we je eerste onderhoud hebben uitgevoerd en je apparaat niet door ons is geïnstalleerd? Dan betaal je wel arbeids- en materiaalkosten, maar nooit voorrijkosten.
&w=3840&q=75)
Wat is er inbegrepen bij mijn abonnement?
Hieronder zie je alle abonnementen van Eneco in Huis in één overzicht. Zo zie je snel hoe vaak er onderhoud plaatsvindt en wat er wel of niet is inbegrepen.
Inhoud | Basis | Extra | Compleet |
|---|---|---|---|
Onderhoudsbeurt | Elke 2 jaar | Elke 2 jaar | Elk jaar |
Voorrijkosten (bij storing & onderhoud) | |||
Monteurskosten bij onderhoud | |||
Monteurskosten bij storing | |||
Materiaalkosten inbegrepen | Tot € 150 per jaar | Tot € 500 per jaar | |
Voorwaarden |
Inhoud | Standaard | Standaard+ | Top | Top+ |
|---|---|---|---|---|
Onderhoudsbeurt | Elke 2 jaar | Elk jaar | Elke 2 jaar | Elk jaar |
Voorrijkosten (bij storing & onderhoud) | ||||
Monteurskosten bij onderhoud | ||||
Monteurskosten bij storing | ||||
Materiaalkosten inbegrepen | Tot €250 per jaar | Tot €250 per jaar | ||
Voorwaarden |
Hoe weet ik welk serviceabonnement ik heb?
Je vindt dit terug in de contractbevestiging, op je facturen of in de incasso-omschrijving. Kun je het niet vinden? Neem gerust contact met ons op. We zoeken het direct voor je op.
&w=3840&q=75)
Soms komt een partner-monteur bij je thuis
Zo besparen we kilometers en zijn we sneller bij je. Al onze partners zijn gecertificeerd en werken volgens onze eisen.
Onze regionale partners:
Collectief Onderhoud
ASN Installaties
BSI Breda
Gasservice Kennemerland B.V.
Guidion
&w=3840&q=75)
Veelgestelde vragen
Onze contactgegevens
Bel ons op 088 – 895 5000
Stuur een e-mail naar info@enecoinhuis.nl