Heb je een klacht?

Voor Eneco in Huis is het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Daar werken alle 250 collega’s iedere dag aan. We vinden het vervelend als dat niet gelukt is. Dat mag niet gebeuren: sorry. 

We lossen je klacht heel graag op. En willen graag leren van onze fouten, zodat we het in de toekomst nog beter doen.

Dit kun je doen als je een klacht hebt

  • 1
    Onze klantenservice kan je het snelste helpen.

    We nemen klachten serieus. We komen graag met je in contact. We denken met je mee en we zoeken samen een oplossing.

  • 2
    Ben je niet tevreden met het antwoord?

    Hebben we contact gehad en is het probleem niet opgelost? Dat is vervelend. Mail ons dan of stuur ons een brief.

    Mail naar info@enecoinhuis.nl of stuur een (aangetekende) brief naar:

    Eneco in Huis 
    T.a.v. klachtenteam 
    Postbus 16 
    3000 AA Rotterdam 

    Zet in de brief duidelijk waar je klacht over gaat en wat je van ons verwacht. Zet in de brief ook je naam, adres en telefoonnummer.